کیفیت بازیکن ولفسبورگ اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی

کیفیت: بازیکن ولفسبورگ اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات از بین بردن از آسیا مایه سرافکندگی نفت و فدراسیون است / درخشان

سرمربی تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به دیدار این هفته تیمش با استقلال گفت: با احترامی که جهت استقلال قائلم، برابر آنها به میدان می‌رویم. 

از بین بردن از آسیا مایه سرافکندگی نفت و فدراسیون است / درخشان

درخشان: از بین بردن از آسیا مایه سرافکندگی نفت و فدراسیون است

عبارات مهم : خارجی

سرمربی تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به دیدار این هفته تیمش با استقلال گفت: با احترامی که جهت استقلال قائلم، برابر آنها به میدان می رویم.

به گزارش ایسنا، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم های استقلال و نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران به دیدار هم می روند. حمید درخشان در نشست خبری قبل از این دیدار اظهار کرد: فردا یک بازی سخت برابر استقلالی داریم که داربی را هفته قبل از دست داد و همه فکر و ذکرش بازی و نتیجه خوب در این هفته هست. با احترامی که جهت استقلال قائلم، برابر آنها به میدان می رویم.

از بین بردن از آسیا مایه سرافکندگی نفت و فدراسیون است / درخشان

او افزود: ما هم به نوعی پرسشها خودمان را داریم. امیدواریم این پرسشها هم سریعتر حل شوند ولی آن چیزی که مرا آزرده خاطر کرد این بود که بازیکنان به تمرین نیامدند. این ذهن مرا مکدر کرد. این اتفاق در آستانه بازی با استقلال آیا باید رخ دهد؟ من باید تمرکزم را روی آماده سازی تیم بگذارم. شما می دانید که ما هر چقدر هم از لحاظ فنی روی بازیکنانمان کار کنیم یک مسئله بزرگ داریم و آن هم بحث معنوی و روانی بازیکنان هست. اگر شما به لحاظ معنوی نتوانید تیم را آماده کنید، درصد بازدهی تیم پایین خواهد بود. من از این عنوان خیلی دلواپس شدم. تا این جا هم جایگاه مان در جدول بد نبوده ولی با این اوضاع فکر نمی کنم بتوانیم راه را به خوبی طی کنیم و بازی های خوبی ارائه دهیم. امیدوارم این پرسشها سریع تر حل شوند. به جز از کارهای فنی، چیزی به مربی ارتباط ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مالکان نفت به تیم داری ادامه می دهند، اظهار کرد: قبل از پرسش شما جا دارد روز مربی را به همه زحمت کشان این عرصه که تلاش می کنند این ورزش را احیا کنند، تبریک بگویم. من به عنوان یک مربی فقط می توانم بحث فنی را جواب دهم. مشکلاتی را که شما به آن اشاره می کنید من نباید جواب دهم و بهتر است مسئولان به آنها پاسخ بگویند.

سرمربی تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به دیدار این هفته تیمش با استقلال گفت: با احترامی که جهت استقلال قائلم، برابر آنها به میدان می‌رویم. 

سرمربی نفت راجع به احتمال بازی نکردن بازیکنانش برابر استقلال گفت: من اعتقاد دارم که آنها بازی می کنند. با بازی نکردن چیزی حل نمی شود. بعد از بازی با استقلال مشکلاتشان را حل کنند.

وی راجع به احتمال ادامه کارش با نفت گفت: این طور نگاه کنیم که من یا هرکس دیگری که اینجا باشد، اعتباری را جهت فوتبال آورده هست. من جهت فوتبال کشورم اعتبار آوردم. نفت هم متعلق به کشور عزیزمان ایران و لیگ هست. ما تلاش می کنیم فوتبال احیا شود و نشنویم که از آسیا از بین بردن شده است ایم. این که ما از آسیا از بین بردن شویم سرافکندگی است و نشان می دهد که ما توانایی اداره فوتبال را نداریم. با این اتفاق نه فقط نفت، فدراسیون هم زیر پرسش می رود. نفت مال این کشور است و همه باید به آن کمک کنند. نرفتنش هیچ افتخاری جهت کسی ندارد. افتخار هنگامی که است که ما با قدرت به آسیا برویم. این که سالی یک بار تیمی به آسیا نرود چه چیزی گیر ما می آید. اگر تیم ها را هدایت کنیم و قهرمان کنیم کار بزرگی هست. یک مثال می زنم. یک ساختمان ۲۰ طبقه را با سه کارگر می توانید خراب کنید ولی جهت ساختنش، چندین مهندس و نقشه کش و کارگر نیاز هست. بیایید کمک کنیم تا این تیم روی پا بماند. نگذاریم آبرو و اعتبار فوتبال ما از بین برود.

درخشان در پاسخ به این پرسش که آیا با جهانیان به کار ادامه داد، اظهار کرد: من مثل شما فکر نکردم. من فکر کردم آن شبی که به دنبال من آمدند سه روز مانده به سوپر لیگ بود و تیم در آستانه منحل شدن بود. من با آن مشکل ها امتیازات را جمع کردم. نفت تیم تک رقمی است در جدول. هیچکس هم قبول نمی کرد کار را قبول کند. آیا برگشتم؟ چون قرارداد داشتم. سه روز با من مذاکره کردند تا برگشتم. من خواستم نفت و فوتبال از بین برود. اگر کس دیگر می خواهد برداشت دیگری کند، به خودش مربوط می شود. کار من در زمینه فوتبال است و به عنوان یک آدم حرفه ای آمدم فوتبال را کمک کنم. کار من هم مربی گری است.

از بین بردن از آسیا مایه سرافکندگی نفت و فدراسیون است / درخشان

او درپاسخ به این پرسش که بهتر نیست بعضی تیم ها به آسیا نروند گفت: بهتر نیست چیزهایی را اصلاح کنیم؟ به عنوان نمونه می خواهیم کلوب داری کنیم. کلوب داری با بدهی نمی شود. ما در مدیریت کلوب داری اشکال داریم. باید این پرسشها را درست کنیم. باید زیر ساخت ها را درست کنیم. آیا باید هر سال بدهکار باشیم؟ استقلال و پرسپولیس محبوب ترین تیم های ما هستند. آیا در شرف از بین بردن شدن هستند؟ این دو که اعتبار و تماشاگر دارند، آیا در شرف از بین بردن شدن هستند؟ هنگامی که درست مدیریت نمی کنیم و زیر ساخت ها مسئله دارند، معضلات جمع می شوند. اول باید این ها را درست کنیم و با برنامه جلو برویم. باید کاری کنیم که کلوب ها درآمد داشته باشند. الان تمام کلوب های ما بدهکار هستند.

درخشان ادامه داد: اصلا رفتن نفت را فراموش کنید. بقیه تیم ها هم در شرف از بین بردن هستند. آیا بقیه کلوب ها مسئله بدهی میلیاردی خود را حل کرده اند؟ ما باید ساختار کلوب های خود را حل کنیم. اگر یک کلوب بدهی نداشته باشد، پول داشته باشد و بازیکنان خوبی بخرد، چه؟ ما پول نداریم که بازیکن خوب خارجی بخریم. ما درآمدزایی از فوتبال نداریم. آیا فوتبال هر لحظه دنبال این است که پول از این و آن بگیرد؟ بازی پرسپولیس و الهلال را دیدید؟ بازیکنان خارجی آنها را دیدید؟ بازیکن خارجی ما ۲۰۰ هزار دلار است ولی خارجی آنها از یک میلیون دلار بالاتر است و جهت همین از سه توپ، دوتایش را گل کرد. پول تلویزیون را گرفتیم؟ کپی رایت داشته ایم؟ چه درآمدی از فوتبال داشتیم؟ بزرگترین کلوب ها که استقلال و پرسپولیس هستند اگر همراه اول و ایرانسل نبودند چه می شد؟

سرمربی تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران راجع به دیدار این هفته تیمش با استقلال گفت: با احترامی که جهت استقلال قائلم، برابر آنها به میدان می‌رویم. 

سرمربی نفت در آخر گفت: من پیشنهادی دارم. از دولت می خواهم وام ۱۰، ۲۰ ساله به کلوب ها بدهد و بگوید که با این پول کلوب را بسازید و بعدا پول را برگردانید. کاری که ترکیه کرد. این کمک به ورزش هست. ما چند سال است که از دولت کمک می گیریم؟ یکسری قوانین هم است که باید در این مملکت اجرا شوند. یکی از آنها کپی رایت است و بقیه هم پخش تلویزیونی بلیت فروشی هست. ما با این وضع در آسیا هیچ وقت قهرمان نمی شویم. حریفان سرمایه گذاری می کنند و موفق هستند. ما شاید در رده ملی آسیا قهرمان شویم ولی در کلوب خیلی وقت است که قهرمان نشده ایم. ۲۵ سال است که قهرمان آسیا نشده ایم. من قول می دهم تا ۲۰ سال آینده هم قهرمان نمی شویم. با این اوضاع کار ما سخت تر می شود.

واژه های کلیدی: خارجی | فوتبال | قهرمان | استقلال | استقلال | بازیکنان | لیگ برتر فوتبال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار