کیفیت بازیکن ولفسبورگ اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی

کیفیت: بازیکن ولفسبورگ اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات شاید می‌خواهند از آسیا انصراف بدهیم! / قهرمانی پرسپولیس مبارک باشد! ، برانکو/ جلالی

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ بعد از آخر بازی پرسپولیس با پیکان در گفتگوی تلویزیونی گفت: از این برد راضی هستم. احترام زیادی جهت پیکان قائل بودیم. آنها خوب باز

شاید می‌خواهند از آسیا انصراف بدهیم! / قهرمانی پرسپولیس مبارک باشد! ، برانکو/ جلالی

برانکو: شاید می خواهند از آسیا انصراف بدهیم! / جلالی: قهرمانی پرسپولیس مبارک باشد!

عبارات مهم : برانکو

برانکو: حقی جهت کم کاری نداریم/ شاید می خواهند از آسیا انصراف بدهیم!

شاید می‌خواهند از آسیا انصراف بدهیم! / قهرمانی پرسپولیس مبارک باشد! ، برانکو/ جلالی

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ بعد از آخر بازی پرسپولیس با پیکان در گفتگوی تلویزیونی گفت: از این برد راضی هستم. احترام زیادی جهت پیکان قائل بودیم. آنها خوب بازی می کنند و سخت می بازند.

وی افزود: ما خیلی سریع تفاوت را ایجاد کردیم و از این تیم جلو افتادیم و کنترل بازی را در دست گرفتیم. تنها ضعفمان این بود که بعد از دریافت گل ضعیف کار کردیم. می دانستیم گل سوم کار را تمام می کند.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ بعد از آخر بازی پرسپولیس با پیکان در گفتگوی تلویزیونی گفت: از این برد راضی هستم. احترام زیادی جهت پیکان قائل بودیم. آنها خوب باز

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امروز بدون سه بازیکن فیکس خود بازی کردیم ولی بازیکنان جایگزین هم عالی کار کردند. می دانستیم بازی مشکل داریم.

برانکو یادآور شد: این پرسشها اخیر در تیم تاثیرگذار بود. برایم مهم بود که بازیکنانم ثبات را نشان دادند. ما می خواهیم در هر بازی حداکثر نتیجه را بگیریم. خواستمان قهرمانی است.

وی راجع به اینکه چند بازیکن مهم خودش را در اختیار نداشت، یادآور شد: بله ما یکبار دیگر نشان دادیم بازیکنان با کیفیتی داریم. مهم است شرایطمان مثل پارسال نیست. امسال هرگز جای خالی فرشاد احمدزاده، وحید امیری و کمال کامیابی نیا حس نشد. این نشان دهنده نیروی زیاد ماست.

شاید می‌خواهند از آسیا انصراف بدهیم! / قهرمانی پرسپولیس مبارک باشد! ، برانکو/ جلالی

سرمربی پرسپولیس راجع به اینکه تیمش تا حد زیادی قهرمان این فصل هست، تاکید کرد: ما صدر جدول هستیم و همه ما را گزینه اول قهرمانی می دانند ولی قطعا تا زمانی که روی کاغذ هم قهرمان نشده ایم حقی جهت کم کاری نداریم و هر بازی جهت ما مهم است.

برانکو همچنین در نشست خبری بازی گفت: خیلی راضی و خوشحالیم. این برد بسیار مهم بود برابر یک حریف سرسخت. این سخت ترین شکست پیکان در این فصل بوده هست. آنها سازماندهی شده است و محکم بازی می کنند و سزاوار این برد بودیم. به بازیکنانم تبریک می گویم. به موقع و خیلی سریع دو گل زدیم. بعد از آن این دو گل به ما اطمینان خاطر داد.

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ بعد از آخر بازی پرسپولیس با پیکان در گفتگوی تلویزیونی گفت: از این برد راضی هستم. احترام زیادی جهت پیکان قائل بودیم. آنها خوب باز

وی تصریح کرد: سریعتر از اینها باید وظیفه بازی را روشن می کردیم. به بازیکنانم جهت میل و شوقی که داشتند و این برد قشنگ تبریک می گویم. یکبار دیگر ثابت شد که داشتن یک نیمکت نیرومند و خوب مهم هست. امروز بدون سه بازیکن مهم به میدان رفتیم. بازیکنان ما در هر لحظه می توانند بازی کنند و معیار پرسپولیس را پاسخگو هستند. از هواداران پرشور هم تقدیر خاص دارم که یار دوازدهم ما هستند.

برانکو راجع به اینکه پرسپولیس امروز مثل یک بنز بود و همه چیزش روی فرم بود بخصوص میل به شوتزنی بازیکنان این تیم، تاکید کرد: با نظر شما موافقم. ما امروز خوب عمل کردیم. شوتهای از راه دور مسئله ای است که ما روی آن اصرار داریم. برابر گسترش فولاد هم حدود ۲۰ ضربه به سمت دروازه حریف داشتیم.امروز هم همینطور که اصرار بر هجوم داشتیم و نفوذ بازیکنان زیاد جهت ضربه آخر.

شاید می‌خواهند از آسیا انصراف بدهیم! / قهرمانی پرسپولیس مبارک باشد! ، برانکو/ جلالی

وی تاکید کرد: این شوتزنی میل و برنامه ما بود. از این بابت راضی هستیم چون شوتزنهای خوبی مثل نعمتی، مسلمان و منشا داشتیم. شوت زدن بخش مهمی از کار است ولی فرصتهای زیادی جهت گلزنی داشتیم.

برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس امروز اجازه نداد حریفش دفاع اتوبوسی کند و همانند پرسپولیس دهه ۶۰ بازی کرد، گفت: ما خودمان را آماده می کنیم. فلسفه و نظر پرسپولیس در کنار هواداران این است که نمی تواند بازی بسته کند و بزدلانه بازی کند. نمی تواند حسابگرانه باشد. فرقی نمی کند در منزل باشد یا خارج خانه. پرسپولیس باز و هجومی بازی می کند. هر لحظه همه چیز عالی نخواهد بود. همه زحمات ما به خاطر هواداران هست. این در سنت و فرهنگ هواداران ماست که اینرا از ما می خواهند. امروز هم مانند هر لحظه شروع کردیم. پیکان هم می خواست هجومی بازی کند ولی نشان دادیم قدرت و انرژی این بازی ها را داریم.

وی ادامه داد: می دانیم خیلی از حریفان بسته بازی می کنند. برابر گسترش و نفت هم که مساوی کردیم، حدود ۱۵ وقت گلزنی داشتیم. گاهی اوقات نتیجه می دهد و توپهایمان گل می شود؛ گاهی هم نمی شود ولی دوست دارم بازیکنانم در کنار هواداران از بازی لذت ببرند. تشویق هواداران در آخر بازی بزرگترین جایزه و پاداش جهت من و بازیکنان است.

سرمربی پرسپولیس راجع به اینکه با توجه به گلزنی کادوین منشا، کدام بازیکن خارجی پرسپولیس عالی ترین عملکرد را داشته هست، گفت: پاسخ به این سئوال سخت هست. گادوین منشا سال گذشته فصل خوبی در پیکان داشت. امسال هم در تیم ما در خیلی از مسابقه های کیفیت بالای خودش را نشان داده است بخصوص در لیگ قهرمانان آسیا. انتظارمان این است که منشا بهتر و بهتر بشود و در سطحی که امروز بود بماند. کار راحت نیست ولی نشان داد که کیفیت و دانش کار را دارد.

برانکو در خصوص اظهارنظر اوسیانو کروز دستیار کارلوس کی روش مبنی بر اینکه اولویت فوتبال کشور عزیزمان ایران باید تیم ملی باشد نه کلوب ها، گفت: نمی دانم. این مصاحبه در مورد چیست. علاقه ای ندارم در اینباره صحبت کنم. لیگ قهرمانان آسیا تداخلی با جام جهانی ندارد. همه علاقه دارند تیم ملی در روسیه نتیجه بگیرد ولی همه هواداران هم علاقه دارند تیم هایشان در لیگ قهرمانان نتیجه بگیرند. شاید فکر می کنند باید از لیگ قهرمانان انصراف بدهیم؟

وی راجع به اینکه مربیان تیم ملی انتظار دارند ملی پوشان به لیگ قهرمانان نروند، گفت: یعنی به آنها استراحت بدهیم؟

برانکو سپس از خبرنگاران پرسید: اصلا کروز کیست؟

سرمربی پرسپولیس بعد از پاسخ خبرنگاران بدون اعتنا به این صحبتها نشست خبری را ترک کرد.

—————————-

جلالی: قهرمانی پرسپولیس مبارک باشد!

به گزارش مهر، مجید جلالی بعداز آخر بازی پیکان با پرسپولیس گفت: آینده بازی در ۱۰- ۱۵ دقیقه اول بازی رقم خورد. در برابر تیمی مثل پرسپولیس با این مهاجمان خوب که از توپ راحت گل می سازند، حق اشتباه نداریم. اگر اشتباه کنیم باید غرامت بدهیم و بازنده باشیم. ما در ۱۵ دقیقه اول بد بودیم و دو گل خوردیم. بعد از آن هم نبض بازی را گرفتیم ولی نیرومند نبودیم که گلزنی کنیم.

وی افزود: هنگامی که هم یک گل زدیم با یک اشتباه راحت گل سوم را خوردیم. تلاش کردیم با بضاعتمان بازی خودمان را انجام بدهیم. به جز دو سه بازیکن از سایر نفرات تیمم راضی هستم.

سرمربی پیکان راجع به ناکامی تیمش در هفته های اخیر، تاکید کرد: باید این رویه تیم عوض شود. این کار من است.

جلالی راجع به استفاده از بازیکنان جوان گفت: جهت نقل و انتقالات بودجه زیادی نداشتیم. من ۱۰ بازیکن از تیم های پایه آورده ام و خوب هم نشان داده اند. فکر می کنم این کار جهت آینده کلوب بهتر هست. اگر در نقل و انتقالات بخواهیم یار بگیریم باید خیلی پول هزینه کنیم. با این بودجه توان مسابقه در نقل و انتقالات جهت ما پایین است.

وی در خصوص حاشیه هایی که در جریان لیگ جهت پیکان ایجاد شد، افزود: حواشی که ایجاد شد تمرکز ما را تخریب کرد. هرکسی خودش می داند چه کار کرد.

سرمربی پیکان تاکید کرد: این پیروزی مبارک برانکو باشد. او امروز شایستگی برد را داشت. از همین حالا قهرمانی پرسپولیس را به ایشان تبریک می گویم.

واژه های کلیدی: برانکو | سرمربی | بازیکنان | هواداران | پرسپولیس | برانکو ایوانکوویچ | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار